Pages

About Me

My photo
HELLO :) akuh??grr..benci akuh dret ada about me ! haha ! for all this me atikaa nur maisara..hye :) nie blog y 6be dua..haram ngoh y 6be satu xleh buka so akuh uat len lah..haha ! hampa hampa nie suma sal idop kmi tau so jgn kta pa nowh :D lau kta gk mmpuih hmpa..lwk jaa.. ! do it yourself :) yeahhh beby go on ! i know i can do my best for my life!don't try judge if u don't who i'm..haha cm haramjadah :D

Monday 2 July 2012

be myself again :)


Be myself again J
Okay now i tryn be myself again , i don’t want fake again ! i just want be myself again ..
Byk benda dh jadi dlm hidup aku sekarang mula2 aku hilang kepercayaan dari pak aku , lepas tu aku kehilangan kawan aku , lepas tu mak aku pulk dh malaih amek tau psai aku , lepaih tu aku tggai org yg selama ni aku tggu selama setahun and aku rsa agak bdoh lah sebb aku sendiri tktau pasepa aku dh tksyg dia dlm msa yg sama aku tgah ada konflik dgn family aku dn aku gadoh dgn someone L ...see? mcm2 masalah kn ? aku ni tkkuat sebenaqnya tpi bt kuat p lah , aku tanggung semuanya sendiri , tnpa sapa2 , aku jatuh dan mangkit semula dgn sendiri , dgn semangat aku , aku terjatuh air mata lepas baca msj seseorg and tnpa aku sedaq anun nmpak aku teqeyak..HAHA..aku mati kata bila dia mai tnya aku awat ? aku Cuma berdiam dan lagi byk air mata aku kluaq , aku mmpu luah kt dia dgn air mata ja , dan dia tau masa tu aku tkkn buka mulut , lepas aku nangis tu lah aku tekad isap rokok dan minum air cola boh panadol , aku rasa tenang sikit padahai aku tksuka kot bt semua tu tpi time aku tension aku akan bt benda aku tksuka , aku masuk club tpi aku tkminum lah ..aku Cuma duduk tgok org menari then aku p keqat rmbut ..hm hnya Allah yg tau betapa sayangnya aku dgn rmbut aku , lma kot aku simpan L shit happen right ? and now bila aku dok potong rmbut tiba2 hati aku terbukak untk jadi diri aku blik , diri aku yg selalu bt org gelk , aku selamba bapak , gelak kuat , jenis rilek2 ja , tkbebai , jaga hati kawan , aku akan jadi mcm dlu blik..psai laki ? aku tkmau amek port dah ! sebb hati aku dh mati k mcm first dlu H bt kt aku...and now ? my soul is dead ! semua kawan ja bgi aku tklebih dari tu sebb aku akan bgi tkat peluang kedua ja dan dlm hidup tkpenah wujud peluang ketiga.. okay ;) i wanna my daily life back like before this happen..now i just pray and hope i nver  fall in love again because that really hurt and no one can heal my heart broken only Allah S.W.T....i falling down because my own mistake and i wanna stand by myself without nobody help ! i wanna be good girl again J amin , amin i wanna changed my attitude first !

percaya dak kwn tu umpama api ? ha jgn dok pkiaq buruk ja k sebb kita mmg memerlukn api bila kita dlm kegelapan tpi kalo tersalah lgkah api tu akan mkn dri kita sendiri aku ckp berdasarkn benda yg dah jdi so lepas ni aku nk lebeh hati2 dgn org , aku tkkn ckp lepas dah aku akan jaga hati semua kwn2 aku , even depa tkpenah pkiaq psai hati aku pun , aku akan bt tktau ja , kita bt baik baik Tuhan blas baik right ?kami semua sekarang dh jadi regang aku tktau pasepa tpi tkpalah salah aku kot , biar Allah ja tunjuk sapa baik , sapa salah , aku jahat , dpt pun jahat lah , tpi bt baik pun sama ja dpt hat menyakitkn jugak , besa lah manusia ni mmg tkkenang  jsa kn ? mcm aku jugak lah , well .. aku tkkisah pun , tpi lepas ni kalo nk minta tolong aku tolong set dlm pala otak = MALU DAK ? hahahhaa...like i said before this manusia tksedar akan kesilapan diri sendiri asyik nmpak salah org ja J hilang kwn sorang , aku tkkisah , hilang kwn dua org aku tkisah dan hilang kwn 3 org aku tkkisah tpi benda aku kisah bila org cerita yg bukan2 pasai aku hat aku ckup amek kisah , hmm hg pkiaq hg baik sgt ka nk jugde org ? kau kaye ea ? boleh ke bawa semua tu ke dlm kubur ? kalo aku tkmaafkn kau ea agaknya dunia akhirat kau selamat tak ea ?hmm..nevermind ok J ha mmg aku tkkisah tpi beringat lah ok karma sedang menantimu dan apa yg telah terjadi tu adalah karma ok hm..nak kta senang lupa susah ingt ? semua tu hg penah bt kt org sebb tu Allah blas kt hg blik tpi hg tkpikiaq kn ? haha biaq lah.. aku malaih nk kta apa , laaa ni kalo aku ada bt salah aku minta maaf J i just want be myself and im sorry if i hurt ur heart ok well sometime i don’t  know my word is hurting you and sorry and sorry and sorry truely i really care about you also miss our sweet memories but sometime when i remember this what could i say ? you maked me hated you !sorry im not good like maisarah , im not strong like siti khadijah im just atika radzi the ordinary girl...sekian J