Pages

About Me

My photo
HELLO :) akuh??grr..benci akuh dret ada about me ! haha ! for all this me atikaa nur maisara..hye :) nie blog y 6be dua..haram ngoh y 6be satu xleh buka so akuh uat len lah..haha ! hampa hampa nie suma sal idop kmi tau so jgn kta pa nowh :D lau kta gk mmpuih hmpa..lwk jaa.. ! do it yourself :) yeahhh beby go on ! i know i can do my best for my life!don't try judge if u don't who i'm..haha cm haramjadah :D

Tuesday 2 October 2012

all about i , you and them :)




Assalamu`alaikum ..pembuka bicara , kehkehkeh..hmm..bersawang dh noh blog aku , lmanya tkupdate agak busy skit la , hihi..so what up ? i ? i mcm biasa la Cuma berubah perangai skit ja yela makin besaq kn makin sedaq apa yg kita bt selama ni salah , so kita kena move on laa..actually i nak minta maaf la dekat semua kwn2 i kalo i tersombong dgn hmpa nah , mungkin i dh tklepak dgn hmpa , tkactive dgn hmpa dlm fb but that does not means i dh lupakn hampa , i tksuka kt hmpa , hmpa tau kn hmpa sumber kebahgiaan i , i syg hmpa sgt2 dan i pun rindu hmpa tpi sekrg nk fokus study  dlu laa i dah jauh ketinggalan , bukan sebb bf okay ! i tkmau ada bf lagi sekrg  ni maybe after examination i’ll thinks about it <3 kahkahkah..lepas habih semua tu insyaallah i akan lepak dgn hmpa seperti biasa k tpi tkleh lepak smpai lewat2 dh la mcm dlu , sebb i bukan mcm dlu dh insyaallah ! i really miss you all okay , sekrg ni i tktau nk ckp ap laa..kepala otak ni serabut sgt tpi bt bodo ja yala i boleh cover dgn gelak ketawa dgn senyuman i yg comel ni , haha , i tktau la smpai bila nk bt mcm ni , i rsa lain gila sekrg , i jga hati rmai org hello upin tkpenah amek kisah ap org nk kta tpi skrg dh lain , mungkin watak upin dan ipin dh THE END kot..i biaq org knai dgn nma i sendiri , tpi i suka org pggil i upin yala dah 4 tahun kot org dok pggil , haa forget about that name okay J






 LOVE ? aku tktau la aku mmpu bercinta lagi ka dak ? sebb aku ni kejam dlm percintaan , sebb aku takot kena tggai and aku malu kalo kna tggai sebb tu aku suka tggai org sebelum depa yg tggai aku , ya aku bercinta rmai , suka pun rmai , sayang ada la skit tpi kasih tu seorg ja , laki yg penah aku tggai dlu sampai sekrg aku maseh syg dekat dia padahai aku yg tggai dia , dia tu baik , mau belajaq , aku suka laki mcm tu tpi pasepa aku p tggai tu tktau laa maybe he’s my first love kot..hm time tu budak2 lagi kan ? tpi dia kekuatan aku , he’s everything to me , thanks Allah SWT sebb penah satukn kami dulu , bersyukur sgt2 tpi aku tau semua ni untk kebaikan semua , im bad person when he’s mine , all his friends said that to him , and i felt so sorry , he’s made my life perfect , and now alhamdulilah i da berubah seperti mna dia nak dlu , i minta maaf , tpi napa u tkpenah bgi i peluang untk perbaik semua kesalahan i tu ? napa u ? dulu i besa ja , nakai plk tu tpi u mau , u syg , tpi la ni bila semua dah berubah napa u tkpenah bgi i peluang ? semua manusia penah bt silap u , dan daripada kesilapan tu yg mematangkan seseorg tu , dripda kesilapan tu juga telah mnyedarkn org  untuk lbeh menghargai seseorg yg syg kita..gila kan i dah 3 tahun nk dekat 4 tahun i still suka dan syg u , and bila i baca msj u tu i da mula la tawaq hati , u dh ada pengganti , haha wlaupun menyakitkn tpi i redha , keputusan i muktamad i nak lepas semua perasaan i tu bila i solat i minta dekat Allah SWT supaya boleh lupakan you dan lenyapkan semua perasaan yg i ada dekat u tu , mcm i kta dlu laa u layak dpt org yg lagi baik , our relationship the most thing i really appriciated in mylife tpi i tkkn padam memory kita dua , hm i malu nk terus terang dekat u sebb u dh ad penggnti and i tau u tkkn mau aih berbaik mcm dlu dgn i sebb u serikkn ? tkpala biaq i ja yg lupakn u okay ! mungkin ni semua karma dekat i selama ni i slalu bt laki ngis sgt kn.. tpi i nk bt mcm mna ? i tkleh go on dgn depa bt ap kaple kalo hati tksyg ? and NOW i nak lupakan dia ! so THE END ABOUT LOVE K !

 sahabat ? so far everything okay Cuma renggang skit ja kan jrg lepak , kan masing2 busy study ja kalo jumpa pun hari cuti ja , hari sekolah semua pkat perap dlm rumah ja , kalo jumpa pun dekat library jitra ja , wei walaupun kita jrg jumpa tpi aku syg hmpa tau ! aku slalu dgn hmpa k , hihi , don’t worry kalo ad masalah kol aku k aku stia mendengar dn cari solution k , hm sebenaqnya bukan elok teenager ada msalah sebb tu akan menjejaskan kehidupan seseorg , sebb tu kena luah dekat org tkkira la sapa pun tpi kena hati2 la , manusia sekrg byk yg BERTOPENG, penoh dgn tipu muslihat, tpi ingtla setiap ada masalah seeloknya sembahyang dn baca al-Quran kot mna pun bila kita mati al-Quran dan amal ibadat juga pendamping kita kn , bukan nk tunjuk baik tpi yg ni paling berkesan..okay la nnti kalo ada masa i update lagi okay ! assalamu`alaikum , babai J !!!
mybestfriends:)


I SMILE WHILE MY HEART IS HURTING BECAUSE THAT MADE ME STRONG J